Inspiration från ljuvligt hem.....

Jag blir så inspirerad av detta hem.....från bloggen Me and Alice!!

Susannes kombo av nytt & gammalt, vitt som möter teak...trä & silver.

I precis lagom mängd & på rätt plats. Jag känner sådan harmoni i dessa bilder. Blir så sugen på att ta mig en kopp kaffe. Sätta mig ner i deras kök & bara titta på alla detaljer.




(alla bilder lånade av Me and Alice)


Inga stor förändringar kommer ske i vårt kök. Men lite. Jag har länge velat sätta träpanel i ena delen av vårt kök. Min man har bestämt sig för att ta tag i det nu. Lycka!! På panelen kommer vi ha robusta hyllplan,med massor av godbitar på. Och jag kommer att inspireras av Susannes kök.

Tyvärr är våra kök helt olika. Men jag ska försöka sträva efter att få fram känslan som förmedlas i hennes bilder.....


Kram

Kommentarer

  1. Det är härligt att fönstertitta hos andra. Jag tycker inte om när det är för vitt har tröttnat ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Visst har hon ett vackert hem och just kök! Själv är jag dålig på att "få till det" av alla inspirationsbilder man ser och har. Kanske för att man inte lyckas hitta/köpa just dom där detaljerna som gör helheten... MEN man ska ju inspireras och göra det till sitt EGET :)
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. Superfint!! Vi ska riva ut hela köket, så fort tid och ork finns ; )

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg